Webshop Support Desk

Webshopsupport

 

webshop support zorgt dat klanten dagelijks ondersteund kunnen worden. Je webshop is immers 24 uur per dag open en je klanten shoppen op ieder uur van de dag. Het liefst ben je dan van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat bereikbaar voor je klant, zodat vragen snel beantwoord kunnen worden en klanten tevreden zijn.Want blije klanten komen terug en maken reclame voor je. Maar zeker als in je eentje of met een klein team de webshop runt is dat niet haalbaar. Daarom biedt 2foon webshop support desk een oplossing op maat, voor grote en kleine webshops.

Persoonlijk en flexibel 

Het liefst heb je persoonlijk contact met je klant, zo bind je ze aan jouw winkel. Tegelijkertijd vind je het belangrijk dat klanten niet lang hoeven te wachten op antwoord en wil je ruime openingstijden van je klantenservice bieden. Met 2foon webshop support hoef je niet te kiezen tussen persoonlijk contact en snel antwoord. Wij nemen je klantcontact deels of helemaal over en handelen dit persoonlijk en professioneel af. Zo blijft de charme van een kleine webshop en het persoonlijke contact behouden. Wij snappen dat flexibiliteit ook belangrijk voor je is, daarom kun je op ieder gewenst moment, in een simpele stap je telefoon naar ons doorschakelen en net zo simpel de doorschakeling weer opheffen.

Voor ieder webshop een oplossing op maat

 

De ene webshop is de ander niet, daarom bieden wij onze verschillende pakketten. 

Basis, Business en Business plus

 

Je kunt kiezen uit alleen een telefonische klantenservice, of klantenservice via chat, e-mail en je telefoon. Ook kunnen we het hele afters-salestraject voor je overnemen. Om zoveel mogelijk vragen van jouw klanten te kunnen beantwoorden, kunnen we in de pakketten Business en Business Plus jouw backoffice koppelen met ons systeem. Zo kunnen we vragen of voorraad of bestelstatus beantwoorden. Bij ieder pakket kun je kiezen of je gebruik maakt van het 085-nummer dat wij je gratis aanbieden.